


Samorząd Uczniowski 2014/2015
Skład Samorządu Uczniowskiego
Dnia 15.09.2016 r. przeprowadzone zostały wybory do Samorządu Uczniowskiego w naszej szkole. Wybory poprzedzone były kampanią, w trakcie której kandydaci przedstawiali się i prezentowali swoje programy. Uprawnieni do głosowania byli wszyscy uczniowie klas II-VI naszej szkoły. Komisja skrutacyjna czuwała nad prawidłowym przebiegiem glosowania i po jego zakończeniu dokonała obliczeń głosów.
Oto skład Samorządu Uczniowskiego:
Dnia 15.09.2016 r. przeprowadzone zostały wybory do Samorządu Uczniowskiego w naszej szkole. Wybory poprzedzone były kampanią, w trakcie której kandydaci przedstawiali się i prezentowali swoje programy. Uprawnieni do głosowania byli wszyscy uczniowie klas II-VI naszej szkoły. Komisja skrutacyjna czuwała nad prawidłowym przebiegiem glosowania i po jego zakończeniu dokonała obliczeń głosów.
Oto skład Samorządu Uczniowskiego:
Przewodniczący: WERONIKA RADZISZEWSKA
Zastępca: EWELINA OPYD
Sekretarz: DOMINIKA KRZYSZTOF
Członkowie: WERONIKA KĄDZIOŁKA
KATARZYNA OPYD
DOROTA RUSNAK
KATARZYNA RUSNAK
GENOWEFA SMAJDA
Wszystkim, których społeczność uczniowska obdarzyła zaufaniem, serdecznie gratulujemy i życzymy samych sukcesów w realizacji obietnic wyborczych!!!
Opiekunami Samorządu Uczniowskiego są:
Pani Ewa Papież
Pani mgr Agata Mikołajczyk
Pani mgr Magdalena Chlipała
Pani Lucyna Mikołajczyk
Regulamin Samorządu
REGULAMIN SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Szczawie
REGULAMIN SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Szczawie
I. CELE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Samorząd Uczniowski jest wewnątrz szkolnym organem, którego celem jest:
1. Reprezentowanie całej społeczności uczniowskiej szkoły.
2. Organizowanie działalności kulturalnej i sportowej oraz rozrywkowej, zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi.
3. Współdziałanie z innymi organami szkoły dla prawidłowego funkcjonowania całej społeczności szkolnej.
4. Pobudzanie i organizowanie różnych form aktywności uczniów w porozumieniu z Radą Pedagogiczną i Dyrektorem Szkoły.
5. Wszechstronne działanie zobowiązujące uczniów do rzetelnej nauki, tworzenie przyjaznej atmosfery w szkole, okazywania szacunku dorosłym i kolegom.
6. Tworzenia warunków samodzielności, partnerstwa demokratycznych form współżycia i poszanowania przez uczniów współodpowiedzialności za funkcjonowanie szkoły.
II. UPRAWNIENIA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Do uprawnień samorządu uczniowskiego należy: przedstawianie Radzie Pedagogicznej i Dyrektorowi wniosków i opinii we wszystkich sprawach szkoły, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw ucznia:
1. Prawo do zapoznawania się z programem ucznia jego treścią, celem i stosowanymi wymaganiami.
2. Prawo do znajomości zasad oceniania, klasyfikowania i promowania oraz nagradzania uczniów.
3. Prawo do jawnej i umotywowanej oceny postępów w nauce i zachowaniu.
4. Prawo wyboru nauczyciela pełniącego rolę Opiekuna Samorządu, który będzie wspierał uczniów w każdej sprawie i pomagał w rozwiązaniu problemów.
5. Prawo do redagowania i wydawania gazetki szkolnej.
6. Prawo do organizacji życia szkolnego umożliwiającego zachowanie właściwych proporcji między wysiłkiem szkolnym, a rozwijaniem własnych zainteresowań.
7. Prawo do zgłaszania propozycji do planu wychowawczego szkoły i statutu szkoły.
8. Prawo do opiniowania szkolnego systemu oceniania i przedmiotowego systemu oceniania.
9. Prawo opiniowania pracy nauczycieli (na prośbę Dyrektora).
III. ZADANIA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
1. Przedstawienie władzom szkolnym opinii i potrzeb uczniów.
2. Współudział w rozwijaniu, w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, zainteresowań naukowych, kulturalnych, turystyczno krajoznawczych, organizowanie wypoczynku i rozrywki.
3. Dbanie w całokształcie swej działalności o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie i wzbogacanie tej tradycji.
4. Angażowanie uczniów do wykonania niezbędnych prac na rzecz klasy i szkoły, inspirowanie młodzieży do udziału w pracach na rzecz środowiska.
5. Organizowanie pomocy koleżeńskiej uczniom napotykającym trudności w szkole, w środowisku rówieśniczym i rodzinnym.
6. Zgłaszanie uczniów do wyróżnień i nagród, a także kar obowiązujących w szkole.
7. Organizowanie prac pozwalających uzyskać fundusze na wspólne cele.
8. Dysponowanie w porozumieniu z opiekunem funduszami będącymi w posiadaniu SU.
9. Rozstrzyganie sporów między uczniami.
10. Informowanie całej społeczności o swoich opiniach, problemach (informacje na tablicy ogłoszeniowej SU, godzinach wychowawczych, apelach).
IV. ORGANY SAMORZADU UCZNIOWSKIEGO
1. Do Samorządu Uczniowskiego należą wszyscy uczniowie szkoły, a uczniowie poszczególnych klas do Samorządów Klasowych.
2. W skład Rad Klasowych Samorządów Uczniowskich wchodzą:
• PRZEWODNICZĄCY
• ZASTĘPCA
• SKARBNIK
• SEKRETARZ
3. Wybór Rady Klasowej dokonywany jest w klasach w głosowaniu jawnym, w terminie do 20 września.
4. W skład Szkolnego Samorządu Uczniowskiego wchodzą członkowie:
Uczniowskiego Zarządu Samorządu Uczniowskiego.
Sekcji organizacyjnych.
Rady Samorządów Klasowych.
5. W skład Zarządu Samorządu Uczniowskiego wchodzą:
• PRZEWODNICZĄCY
• ZASTĘPCA
• SKARBNIK
• SEKRETARZ
6. Zarząd SU wybierany jest przez uczniów od III - VI w głosowaniu tajnym według ordynacji ustanowionej na zasadach demokratycznych przez ogół członków samorządu.
7. W Samorządzie Uczniowskim działają cztery sekcje:
I. ORGANIZACYJNO – PORZĄDKOWA
II. INFORMACYJNA
III. DEKORACYJNA
IV.CHARYTATYWNA
8. Nad przebiegiem prac Samorządu czuwają opiekunowie SU.
9. W przypadku rażących zaniedbań na wniosek Dyrektora, Opiekunów Samorządu Uczniowskiego lub Samorządu Klasowego, może dojść do odwołania Zarządu SU, lub jego członków.
10. Kadencja Zarządu Samorządu Uczniowskiego trwa od 1 września do 31 sierpnia następnego roku.
11. Samorząd Uczniowski pracuje w oparciu o plan pracy ustalony na bieżący rok szkolny.
12. Dokumentację Samorządu tworzą:
• Plan pracy zatwierdzony przez Zarząd SU na cały rok szkolny.
• Sprawozdania, protokoły i uchwały sporządzone przez sekretarza SU.
• Dokumentacja SU jest nadzorowana przez Opiekunów SU i Dyrektora Szkoły.
13. Regulamin SU uchwalony jest przez ogół uczniów w głosowaniu równym i powszechnym.
14. Organy SU są jedynymi reprezentantami ogółu uczniów.
15. Zarząd SU omawia problemy nurtujące uczniów na spotkaniu z Dyrektorem SP w zależności od potrzeb.
16. Spotkania SU odbywają się raz w miesiącu, w razie potrzeby częściej.
V. FUNDUSZE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
1. Samorządy mogą posiadać własne fundusze, które służą dofinansowaniu ich działalności, dysponentem funduszu jest Zarząd w porozumieniu z Opiekunami.
2. Fundusze samorządu mogą być tworzone:
• Ze środków przekazywanych przez Radę Rodziców, inne instytucje i organizacje oraz osoby prywatne.
• Ze środków uzyskiwanych poprzez organizowanie kiermaszy.
VI. OBOWIĄZKI DYREKTORA SZKOŁY I RADY PEDAGOGICZNEJ WOBEC SAMORZADU UCZNIOWSKIEGO
1. Udzielanie pomocy w całokształcie działalności Samorządów, w szczególności w przedsięwzięciach wymagających udziału pracowników szkoły.
2. Zapoznanie SU z tymi elementami planu działalności wychowawczej szkoły, których realizacja uzależniona jest od aktywności, inicjatywy samych uczniów oraz informowanie ich o aktualnych sprawach wychowawczych i problemach szkoły.
3. Zapewnienie warunków materialnych i organizacyjnych niezbędnych do działalności Samorządów (np. udostępnianie pomieszczeń, sprzętu, materiałów biurowych, itp.).
4. Wysłuchiwanie i wykorzystywanie opinii uczniów oraz informowanie o zajętych przez władze szkolne stanowisku.
5. Czuwanie nad zgodnością działalności SU z celami wychowawczymi szkoły.
6. Zapewnienie koordynacji działalności SU z władzami szkoły.
7. Dyrektor ma obowiązek zawiesić i uchylić uchwałę i inne postanowienia Samorządu, jeżeli są one sprzeczne z prawem lub celami wychowawczymi szkoły.
VII. OPIEKUN OWIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Do obowiązków Opiekuna SU należy:
1. Udzielanie pomocy w realizacji zadań, w szczególności wymagających udziału nauczycieli i Dyrektora Szkoły.
2. Czuwanie nad prawidłowym działaniem Samorządu, w tym również w zakresie dysponowania funduszami.
3. Informowanie uczniów o uchwałach Rady Pedagogicznej dotyczących spraw uczniowskich.
4. Inspirowanie nauczycieli (wychowawców) do współpracy z SU i udzielanie mu pomocy w jego działalności.
5. Przedstawianie Dyrektorowi i Radzie Pedagogicznej sprawozdań z działalności SU.
6. Uczestniczenie w ocenianiu pracy SU dokonywanej przez Dyrektora Szkoły i Radę Pedagogiczną.
7. Kadencja Opiekunów trwa jeden rok.
8. Wyboru opiekuna dokonuje społeczność uczniowska zgodnie z ustanowioną ordynacją.
VIII. ORDYNACJA WYBORCZA
1. Wybory do Zarządu SU są tajne i odbywają się do 15 września.
2. W wyborach biorą udział wszyscy uczniowie klas II - VI
3. Do zarządu SU kandydują uczniowie wytypowani wcześniej przez klasy IV - VI, (zgłoszenia od 2 do 15 września bieżącego roku szkolnego).
4. Kandydat do Zarządu SU powinien:
• Być śmiały, odważny, przebojowy, pomysłowy, dowcipny.
• Umieć współpracować w grupie.
• Umieć podejmować decyzje, negocjacje.
• Chętnie działać na rzecz uczniów.
• Posiadać ocenę co najmniej dobrą z zachowania.
• Nie mieć problemów w nauce.
5. Wybory poprzedza minimum tygodniowa kampania wyborcza, podczas której kandydaci na ulotkach formatu A4 swoje zdjęcie, informacje o sobie oraz pomysły na swoją działalność w Samorządzie.
6. Kampania trwa do dnia wyborów.
7. Kandydatami na Opiekuna SU są wszyscy nauczyciele Szkoły.
8. Nad przebiegiem wyborów czuwa komisja złożona z uczniów klas szóstych wybranych losowo. Zadaniem komisji jest zweryfikowanie prawidłowości zgłoszeń kandydatur, przeprowadzenie głosowania, zabezpieczenie kart do głosowania, sporządzenie protokołu głosowania oraz ogłoszenie w ciągu 24 godzin od ich zakończenia - wyników wyborów.
9. Każdy uczeń ma prawo do jednego głosu na Opiekuna SU i nie więcej niż pięciu głosów na kandydatów do Zarządu SU.
10. W skład Rady SU wchodzi 6 osób, które uzyska największą liczbę głosów. Funkcje w Zarządzie przydziela się wg liczby uzyskanych głosów (przewodniczący, zastępca, skarbnik, sekretarz, dwóch członków)
11. Opiekunami SU zostaje trzech nauczycieli z największą liczbą głosów.
SEKCJE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO:
Zadania przewodniczących Sekcji Samorządowych
• organizują działalność sekcji;
• odbywają narady oraz spotkania z jej członkami;
• kontrolują i oceniają wykonanie zadań wynikających z planu;
• utrzymują systematyczny kontakt z Zarządem Samorządu Uczniowskiego;
• przekazują uzyskane informacje pozostałym członkom sekcji;
• nawiązują współpracę z innymi sekcjami, kołami zainteresowań oraz organizacjami działającymi na terenie szkoły.
ZADANIA POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI:
I. SEKCJA ORGANIZACYJNO – PORZĄDKOWA
• organizowanie oraz czuwanie nad bezpiecznym przebiegiem imprez szkolnych,
• podejmowanie działań zmierzających do ukazania negatywnych skutków stosowania używek (działania podejmowane w ramach programów profilaktycznych realizowanych na terenie szkoły),
• przeprowadzenie kampanii wyborczej i wyborów do Samorządu Uczniowskiego,
• współorganizowanie konkursów szkolnych,
• losowanie „Szczęśliwego Numeru”,
• współorganizowanie zabaw i dyskotek szkolnych,
• współudział w uroczystościach i akademiach szkolnych,
• reprezentowanie szkoły na zewnątrz w delegacjach i uroczystościach.
• czuwanie nad prowadzeniem konkursu „Klasa na medal”.
II. SEKCJA INFORMACYJNA
• prowadzenie gazetki ściennej i tablicy informacyjnej Samorządu Uczniowskiego,
• informowanie o przedsięwzięciach Samorządu Uczniowskiego,
• przekazywanie informacji o aktualnych wydarzeniach, np. kulturalnych w szkole i poza nią,
• pomoc w tworzeniu działu Samorząd Uczniowski na stronie internetowej szkoły,
• przygotowywanie plakatów okolicznościowych (zawiadomienia o zebraniach SU, konkursach itp.).
III. SEKCJA DEKORACYJNA
• dbanie o wystrój i estetykę szkoły,
• pomoc w przygotowywaniu dekoracji z okazji uroczystości szkolnych,
• przygotowanie kartek świątecznych dla nauczycieli i pracowników szkoły.
IV. SEKCJA CHARYTATYWNA
• inicjowanie działań charytatywnych na terenie szkoły,
• udział w akcjach charytatywnych organizowanych przez instytucje poza szkolne,
• organizowanie zbiórek, akcji.
W każdej sekcji zostanie wyłoniony przewodniczący, który będzie czuwał nad jej prawidłowym funkcjonowaniem.
Plan pracy Samorządu Szkolnego
Plan pracy Samorządu Szkolnego
rok szkolny 2017/2018
Plan pracy Samorządu Szkolnego
rok szkolny 2017/2018
Zadania stałe, realizowane przez cały rok szkolny
1. Współpraca z Dyrektorem i Gronem Pedagogicznym przy realizacji zadań szkoły.
2. Udział w ogólnopolskich akcjach społecznych:
• zbiórka baterii w ramach programu „Baterie zbieramy, wspólnie o środowisko dbamy”,
• zbiórka nakrętek w ramach akcji „Wkręć się w pomaganie”,
• „Góra Grosza”.
3. Udział w programach profilaktycznych realizowanych na terenie szkoły:
• „No promil - no problem”,
• „Czyste powietrze wokół nas”,
• „Nie pal przy mnie proszę”,
• „Znajdź właściwe rozwiązanie”,
• „Trzymaj formę”,
• „Postaw na rodzinę”,
• „Owoce i warzywa w szkole”,
• „Mleko w szkole”,
• „Bieg po zdrowie”.
4. Prowadzenie gazetki ściennej.
5. Szczęśliwy numer.
6. Prowadzenie konkursu „Klasa na medal”.
7. Zebranie z samorządami klasowymi- raz w miesiącu.
8. Organizowanie apeli – w zależności od bieżących potrzeb.
9. Kto pyta nie błądzi - skrzynka pytań i inicjatyw dla rodziców i uczniów.
Wrzesień
• Rozpoczęcie roku szkolnego - prowadzenie uroczystości, przemówienie przewodniczącego.
• Wybór Samorządu Uczniowskiego.
• Przydział funkcji i zadań poszczególnym członkom samorządu:
- przewodniczący,
- zastępca,
- skarbnik,
- sekretarz.
• Podział uczniów na sekcje:
- ORGANIZACYJNO – PORZĄDKOWA
- INFORMACYJNA
- DEKORACYJNA
- CHARYTATYWNA
• Przydział obowiązków poszczególnym sekcjom.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Październik
• Dzień Edukacji Narodowej:
- przygotowanie akademii szkolnej,
- laurki dla nauczycieli.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Listopad
• Udział w obchodach Narodowego Święta Niepodległości organizowanego przez Gminny Ośrodek Kultury w Kamienicy.
• Andrzejki – dyskoteka szkolna, wróżby.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Grudzień
• Mikołajki:
- dzień bez jedynki,
- dzień kolorowy – czerwony element stroju,
- akcja „Zostań św. Mikołajem” pomoc dzieciom
niepełnosprawnym.
• Kiermasz bożonarodzeniowy.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Styczeń
• Dyskoteka karnawałowa- wybór króla i królowej balu.
• Rozliczeni konkursu Klasa na medal za pierwszy okres.
• Zebranie z samorządami klasowymi- podsumowanie pierwszego okresu.
Luty
• Walentynki:
- poczta Walentynkowa.
• Dzień kolorowy – biały element stroju.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Marzec
• Dzień Kobiet:
- słodkie upominki dla dziewczyn.
• Dzień Młodego Dżentelmena:
- upominki dla chłopców.
• Pierwszy dzień wiosny:
-dzień bez jedynki,
- dzień kolorowy – zielony element stroju.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Kwiecień
• Dyskoteka szkolna.
• Kiermasz wielkanocny.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Maj
• Dzień Rodziny.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
Czerwiec
• Dzień Dziecka i Dzień Sportu:
- atrakcje, zabawy, rozgrywki sportowe.
• Rozstrzygnięcie konkursu Klasa na medal.
• Zebranie z samorządami klasowymi.
• Wybory do SU- kampania wyborcza.
• Zakończenie roku szkolnego 2016/2017.
Opiekunowie:
KLASA NA MEDAL
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
„KLASA NA MEDAL”
ROK SZKOLNY 2016/2017
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W SZCZAWIE
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU
„KLASA NA MEDAL”
ROK SZKOLNY 2016/2017
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W SZCZAWIE
Założenia ogólne:
1. W konkursie uczestniczą wszystkie klasy III - VI Szkoły.
2. Czas trwania: od 01.09.2016 r. do 23.06.2017r.
3. Zwycięzcą konkursu zostaje klasa, która w rywalizacji między klasowej uzyska najwięcej punktów.
4. Zwycięska klasa otrzymuje miano: „KLASY NA MEDAL”.
5. Sale oceniać będzie komisja w skład której wchodzić będą nauczyciele, którzy nie mają wychowawstwa.
6. Punkty są przekazywane i podliczane przez komisję wyznaczoną przez Samorząd Uczniowski.
7. Wyniki rywalizacji systematycznie aktualizowane będą na planszy punktacyjnej w gablocie samorządu.
8. Klasy biorące udział w konkursie otrzymują dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
9. W sytuacjach nieprzewidzianych w regulaminie, Dyrektor Szkoły może odjąć lub dodać punkty od 0 – 20.
10.Po podsumowaniu konkursu (I i II okres) każda klasa ma prawo odwołać się od decyzji komisji. Wniosek odwołania wraz z uzasadnieniem składa wychowawca klasy na ręce komisji.
Cele konkursu:
1. Kształtowanie poczucia wspólnoty szkolnej, tworzenia atmosfery wspólnej pracy i zabawy, rozwijanie osobowości, talentów i zainteresowań uczniów.
2. Budowanie poczucia odpowiedzialności jednostkowej i grupowej.
3. Przestrzeganie podstawowych zasad utrzymania czystości.
4. Motywowanie uczniów do dbałości o swoje miejsce pracy.
5. Podnoszenie jakości pracy szkoły.
W konkursie ocenie podlegać będą:
1. GAZETKA KLASOWA
Talent plastyczny posiadamy i gazetkę w mig wykonamy – punkty za to uzyskamy!
Gazetki będą oceniane przez nauczycieli w skali punktowej
od 0 do 5 pkt.
Kryteria oceniania: aktualność gazetki, estetyka wykonania, oryginalność (inwencja), sposób wykonania, zawartość, wkład pracy.
2. CZYSTOŚĆ I ESTETYKA KLASY
Strażnikami czystości będziemy i punkcików mnóstwo zbierzemy!
Komisja oceniająca klasy będzie brała pod uwagę i odpowiednio punktowała:
- porządek wokół kosza, na podłodze, pod ławkami i na parapecie – 3pkt
- czystość tablicy (czysta gąbka, przyniesiona kreda, tablica mazana na bieżąco) – 1pkt
- ogólny wystrój klasy (jak ustawione są ławki, plecaki) – 1pkt
3. ŚREDNIA OCEN
Super mózg wytężamy, średnią ocen przeliczamy i znów punkty uzyskamy!
Na końcu pierwszego i drugiego okresu, klasy otrzymają punkty za średnie ocen – średnią klasy mnożymy razy 10 i otrzymujemy ilość punktów zdobytych przez klasę.
4. FREKWENCJA
Do szkoły dzielnie uczęszczamy, leniuszkowi się nie damy – punkty za to uzyskamy!
Na końcu pierwszego i drugiego okresu, klasy otrzymają punkty za frekwencje – liczba procentowa odpowiada liczbie uzyskanych punktów.
5. KOLOROWE DNI
Barwy różne przybieramy i punkciki wciąż zbieramy!
W wyznaczone dni wszyscy uczniowie zobowiązani są do ubioru w odpowiednim kolorze (element stroju). Zasady przyznawania punktów:
• wszyscy uczniowie – 10 pkt,
• 2 osoby nie mające w swym ubiorze wyznaczonego koloru – 5 pkt,
• więcej niż 2 osoby nie mające w swym ubiorze wyznaczonego koloru – 0 pkt.
6. UDZIAŁ W KONKURSACH
W konkursach różnych uczestniczymy i punkty dla klasy wyłowimy!
Za zajęcie czołowych miejsc w konkursach każdy uczeń zdobywa na konto swojej klasy punkty według ustalonej skali:
Szkolne Gminne Powiatowe Ogólnopolskie
I miejsce 20 pkt 30 pkt 40 pkt 50 pkt
II miejsce 15 pkt 20 pkt 30 pkt 40 pkt
III miejsce 10 pkt 15 pkt 20 pkt 30 pkt
wyróżnienie 2 pkt 3 pkt 4 pkt 5 pkt
7. UDZIAŁ W AKCJACH CHARYTATYWNYCH
W akcjach charytatywnych udział bierzemy i punkty na konto klasy uzyskujemy!
• Za przyniesienie nakrętek każdy uczeń zdobywa punkty na konto swojej klasy według ustalonej skali:
- więcej niż 30 nakrętek – 30 pkt
- więcej niż 50 nakrętek – 50 pkt
- więcej niż 100 nakrętek – 100 pkt
• Po zakończeniu akcji „Góra Grosza” monety zostaną zważone i każdej klasie przydzielone będą określone punkty:
I miejsce – 20 pkt
II miejsce – 15 pkt
III miejsce – 10 pkt
IV miejsce – 5 pkt
• Po zakończeniu akcji „Baterie zbieramy, wspólnie o środowisko dbamy” każdej klasie zostaną przydzielone punkty – za każdą baterię 1 punkt.
Kontakt
ROK SZKOLNY 2011/2012

- Aktualności
- Zdjęcia
- Dokumenty
- Rekrutacja
- O szkole
- Plan lekcji
- Nauczyciele
- Kontakt
- Galeria
- Rada Rodziców
- Samorząd Uczniowski
- Konkursy 2013/2014
- Osiągnięcia 2013/2014
- Projekty
- Ciekawe strony
- Archiuwum dokumentów
All rights reserved. Design by Free CSS Templates.
Stworzone dzięki pl.mfirma.eu